Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • accident motorista abrera 04-04-18 Sant Esteve

SUCCESSOS

5/3/2018

Mor un motorista de 57 anys veí d'Abrera en un accident de trànsit a Sant Esteve Sesrovires

Un veí d’Abrera, de 57 anys, ha mort aquest diumenge al matí en un accident de trànsit al punt quilomètric 22 de la carretera B-224, al terme municipal de Sant Esteve Sesrovires. La víctima, que conduïa una motocicleta, ha patit un accident al que també s’han vist implicats dos turismes, i ha perdut la vida.

L’avís el van rebre els Mossos d’Esquadra minuts després d’un quart d’una del migdia i el sinistre es va produir a la rotonda que enllaça la BV-2293, provinent del nucli de Sant Esteve, amb la B-224, entre Martorell i Capellades. Per causes que es desconeixen, la motocicleta que conduïa la víctima hauria col·lidit amb un altre vehicle que també circulava per la rotonda. Com a conseqüència d'això el motorista va morir, mentre que no hi ha constància de cap altre ferit.

Fins al lloc dels fets s’hi van traslladar quatre patrulles dels Mossos, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques. A més, van treballar efectius de la Policia Local de Sant Esteve.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...