Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

AGENDA CULTURAL

2/3/2018

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera del 2 al 9 de març

Divendres 2 de març

De cinc de la tarda a nou del vespre es podrà donar sang a la unitat mòbil del Banc de Sang i Teixits instal·lada a la Rambla del Torrentet davant el Casal d’Avis d’Abrera.

Darrer dia per visitar a la Casa de Cultura l’exposició de pintura “Abrera avui, amb records d’ahir” de l’artista abrerenc Jaume Sagol.

Darrer dia també per formalitzar les inscripcions per al Sopar de Dones que l’entitat Dones i Futur organitzarà el proper 9 de març en el marc dels actes per commemorar Dia Internacional de les Dones. Cal adreçar-se a l’Hotel d’Entitats de dos quarts de sis a set de la tarda.

Diumenge 4 de març

A les sis de la tarda hi ha ball al Casal d’Avis.

Dilluns 5 de març

A les cinc de la tarda s’organitza el taller per a embarassades i mares amb nadons “Cantar i ballar. Néixer i renéixer” a la Casa de Cultura.

Dimarts 6 de març

A les tres de la tarda es durà a terme el ioga per a embarassades al Centre Polivalent.

A les cinc de la tarda a la Llibreria Papereria Abrera es farà la presentació del llibre “Hombres para el siglo XXI, semblanzas de hombres feministas” a càrrec de l’entitat Abrera contra la Violència de Gènere.

És el darrer dia per presentar fotografies al concurs per a joves sobre el paper de la dona en la vida quotidiana.

Dimecres 7 de març

El servei de l’OMIC d’Abrera oferirà el seu servei setmanal a l’àrea de promoció econòmica, a la primera planta del Mercat Municipal en horari de matí i tarda. Cal demana cita prèvia trucant al 93 770 01 02.

A les sis de la tarda l’escriptora Agnès Agboton visitarà la Biblioteca Josep Roca i Bros per parlar sobre la seva vida i les dones d’Àfrica.

Dijous 8 de març

A dos quarts de sis al Centre Polivalent es farà el taller Cuina en família.

A les sis de la tarda a la Casa de Cultura hi haurà les projeccions contínues del film “Els resultats del feminisme (1906)” i també tindrà lloc la primera sessió del taller de narrativa per a dones dins el premi Literari Delta, i es farà una tertúlia sobre la mostra “Pioneres, treballadores i dones” que es podrà veure fins el 14 de març.

Divendres 9 de març

Al Centre Polivalent, a un quart d’onze es farà l’activitat Mamifit Post Part, a un quart de dotze el Mamifit Embaràs i a dos quarts de sis el taller Cuina en família.

A les sis de la tarda es llegirà el manifest del Dia Internacional de les Dones i es farà l’entrega de premis del concurs de fotografia Dona i treball al Centre Polivalent.

A partir de dos quarts de deu de la nit, al Restaurant Sant Ermengol es celebrarà el Sopar de Dones.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...