Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • tall aigua aixeta

AVÍS

1/3/2018

Es talla el subministrament d'aigua a Ca n'Amat d'Abrera amb motiu de la reparació d'una avaria

Segons ha informat el Servei Municipal d’Aigües d’Abrera, amb motiu de la reparació d’una averia al barri de Ca n’Amat, s’ha procedit a tallar el subministramet d’aigua al carrer del Montseny, part del carrer de Sant Jordi i el carrer Canigó. La previsió és que aquests treballs s’allarguin aproximadament una hora, fins la una o dos quarts de dues.

Des de l’Ajuntament d’Abrera es demana als veïns i veïnes afectats disculpin les molèsties que els puguin ocasionar.

Rep els avisos al teu mòbil

Per rebre els avisos de l'Ajuntament d'Abrera directament al vostre mòbil o tauleta, només us heu de descarregar l'aplicació gratuïta "Connecta't a Abrera". A banda de les notificacions també podreu consultar informació d'interès com ara notícies, ofertes d'ocupació pública o l'agenda d'activitats d'aBrera. Està disponible per a sistemes Android i Ios.

I també podeu rebre totes les notícies i activitats de l'Ajuntament d'Abrera directament al vostre correu electrònic al butlletí digital setmanal. Us podeu subsciure fent clic aquí.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...