Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • ple municipal ajuntament abrera gener 2017

RÀDIO ABRERA

25/1/2017

Aquest dijous es podrà seguir en directe la retransmissió del ple municipal de l'Ajuntament d'Abrera

La Sala de Plens de l’Ajuntament d’Abrera acollirà aquest dijous dia 26 de gener a partir de les set de la tarda una sessió ordinària del Ple Municipal que com sempre es podrà seguir, en directe, a través de Ràdio Abrera al 107.9FM, a internet a www.radioabrera.cat i través de la nostra aplicació disponible de forma gratuíta per a sistemes Android i Ios.

L’ordre del dia serà el següent:

I.- PART DISPOSITIVA

1r PUNT. Actes del Ple:

Acta del Ple ordinari celebrat el 24.11.16

Acta del Ple extraordinari celebrat el 22.12.16

2n PUNT. Derogació Registre Municipal de convivències estables de parella

3r PUNT. Determinació de serveis prioritaris en sectors, funcions i/o categories professionals o que afecten el funcionament de serveis públics essencials exercici 2017.

4t PUNT. Concessió de bonificació de l’ICIO en una llicència d'obres particulars.

5è PUNT. Protocol d’adhesió a la Xarxa de Memòria Democràtica del Baix Llobregat.

6è PUNT. Moció per a eliminar de les hipoteques l’índex de referència de préstecs hipotecaris a mes de tres anys (IRPH) declarat nul.

7è PUNT. Moció relativa a la defensa dels interessos de les persones afectades per les clàusules sòl, IRPH, despeses en la formalització de les hipoteques...i pel seu acompanyament i assessorament en el procés de reclamació.

8è PUNT. Moció relativa a la revisió del reglament de participació ciutadana.

9è PUNT. Moció relativa a la publicació a l’AbreraInfo i al web municipal del resultat pressupostari ajustat anual i del romanent de tresoreria per a despesa general existent.

10è PUNT. Urgències

II.- CONTROL DE GOVERN

11è PUNT. Donar compte de la relació de Decrets de novembre i desembre de 2016.

12è PUNT. Precs i Preguntes

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...