Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Spinning 005 800

ESPORTS

1/3/2018

Entra en vigor la nova graella d'activitats del Centre Aquàtic Municipal d'Abrera amb més classes

Avui dia 1 de març entra en vigor la nova graella d’activitats del Centre Aquàtic Municipal d’Abrera (CAM) que presenta algunes novetats: així, s’augmenten les hores d’AiguaGim amb una nova sessió els dijous de deu a onze del matí, i s’amplia l’oferta d’activitats amb la posada en marxa de classes de taitxí i txikung els dimecres de quatre a cinc. D’altra banda, els dimarts de tres a quatre de la tarda s’alternaran les activitats d’aeròbic i aerobox, i els divendres de power pump i pilates-style.

També hi ha novetats en l’activitat d’spinning ja que es reestructuren els horaris: deixaran de realitzar-se les sessions dels dimarts i divendres a les onze, i s’incorporen noves sessions els dimecres a les sis i els divendres a les deu.  Recordem que fa unes setmanes també es va posar en marxa un nou sistema de reserva de bicicletes on line per a les classes d’spinning del CAM.

Les usuàries i usuaris interessats poden reservar la seva bicicleta en l’enllaç https://deporsite.net/ajuntamentabrera/. Cal fer un clic a la pestanya APUNTAR-SE per obtenir la clau d’accés (trobareu les instruccions del procés d’accés i reserves fent clic aquí.

Podeu consultar totes les activitats del Centre Aquàtic Municipal d'Abrera al document que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

Horari del CAM
Els horaris del Centre Aquàtic Municipal d'Abrera per a l'any 2018, amb un total de 90 hores setmanals, són:

- De dilluns a divendres de 07.00 a 22.00 hores.

- Dissabtes de 09.00 a 20.00 hores.

- Diumenges de 10.00 a 14.00 hores.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...