Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Treballs de millora a l'Avinguda de l'Hostal del Pi

OBRES

20/2/2018

Comencen les obres de millora del carrer de l'Hostal del Pi al polígon industrial Barcelonès d'Abrera

Avui a partir de les deu de la nit l’Ajuntament d’Abrera iniciarà la fase inicial de les obres de millora al carrer de l'Hostal del Pi, en el tram comprès entre l’avinguda de Ca n’Amat i l’avinguda Energia al polígon industrial Barcelonès. En aquesta fase inicial, es realitzarà un sanejament i reforç del ferm, en un tram de 3 metres al llarg de tot l’àmbit, que és la part que hi ha sobre la canonada de la xarxa de clavegueram que es troba en aquest via.

Aquest treballs tindran una durada d’aproximadament una setmana, i les feines es faran en horari nocturn, entre les deu de la nit i les sis del matí. Per tal que les feines es duguin amb la màxima seguretat, i que els usuaris de la via pateixin les mínimes molèsties, a l’avinguda Hostal del Pi temporalment i mentre durin les obres, no es podrà aparcar en els dos sentits de la calçada, i es podrà circular en un sentit de circulació des de la rotonda de l’avinguda Ca n’Amat cap a la rotonda de l’avinguda de l’Energia, és a dir, des de la zona comercial en direcció al nucli urbà.

Pels veïns i veïnes que hagin de fer el recorregut en sentit contrari, la ruta alternativa serà la que va per l’avinguda de l’Energia o el carrer de Barcelona, el carrer de Can Noguera i l’avinguda de Ca n’Amat, tant per anar al barri de Ca n’Amat com per incorporar-se a l’autovia A2 en sentit Martorell.

Més endavant, en la fase final d’aquesta actuació, es realitzarà la millora de la capa de rodadura de tot l’àmbit d’actuació, així com la reorganització de les places d’aparcament, per tal que els usuaris i usuàries d’aquestes puguin utilitzar-les d’una forma més segura. Des de l’Ajuntament d’Abrera, es demana disculpes per les molèsties que puguin ocasionar les diferents fases d’aquestes actuacions de millora al carrer de l'Hostal del Pi del polígon industrial Barcelonès d’Abrera que, com dèiem, s’iniciaran aquesta propera nit.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...