Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • concurs fotografia

JOVENTUT - DONES I IGUALTAT

19/2/2018

L'Ajuntament d'Abrera convoca un concurs fotogràfic per a joves en el marc dels actes del 8 de març

Des de les Regidories de Joventut i Dones i Igualtat de l’Ajuntament d’Abrera, en el marc de les activitats per commemorar el 8 de març, Dia Internacional de les Dones, s’ha convocat un concurs de fotografia per a joves amb la temàtica “La dona i els seus múltiples rols en la seva vida quotidiana”.

Avui 19 de febrer s’obre el termini per presentar les fotografies, que es podran lliurar fins el dimarts 6 de març al Centre Polivalent, de dilluns a divendres de deu a dues i la tarda de dimecres també de quatre a sis, i al Departament de Serveis Socials, Dones i Igualtat de dilluns a divendres de nou a una, i les tardes de dimarts i dimecres de quatre a set.

Categories i premis

El concurs inclou dues categories per edats: de 12 a 17 anys i de 18 a 35 anys, i cada participant pot presentar un màxim de dues fotografies. Tindran premi els tres primers classificats de cada categoria format per material lúdic-didàctic valorat en 60€, 40€ i 20€. El jurat estarà format per l’Associació d’Abrera contra la Violència de Gènere, l’Associació de Dones i Igualtat, l’AMPA IES Voltrera i tècniques de l’Ajuntament d’Abrera.

Bases i formularis

Val a dir que els i les menors de 18 anys que vulguin participar en el concurs fotogràfica han de lliurar, conjuntament amb les fotografies, una autorització d’un responsable legal que podeu trobar a la part inferior d'aquesta pàgina, juntament amb les bases del certamen.

Els i les majors de 18 anys, han de presentar un resguard. que es facilitarà quan es lliurin les fotografies.

Commemoració del 8 de març

El Dia Internacional de les Dones commemora la lluita de la dona per la seva participació al món del treball, i per tant del dret a la independència econòmica, i a la societat en general. Se celebra des del 8 de març de 1911.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...