Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • tall aigua aixeta

AVÍS

16/2/2018

Al llarg d'aquest matí es poden produir talls d'aigua al passeig de l'Estació d'Abrera a causa d'una fuita

Des del Servei Municipal d’Aigües d’Abrera comuniquen que amb motiu d’una reparació d’una fuita en el subministrament al Passeig de l’Estació, al llarg d’aquest matí es poden produir talls d’aigua a la zona.

Els operaris del servei municipal d’aigua estan treballant en la reparació d’aquesta incidència al Passeig de l’Estació d’Abrera i es preveu finalitzar amb els treballs durant el llarg d’aquest mateix matí.

Des de l’Ajuntament d’Abrera es prega que disculpin les molèsties que es puguin ocasionar.

Rep els avisos al teu mòbil

Per rebre els avisos de l'Ajuntament d'Abrera directament al teu mòbil o tauleta, només us heu de descarregar l'aplicació gratuïta "Connecta't a Abrera". A banda de les notificacions també podreu consultar informació d'interès com ara notícies, ofertes d'ocupació pública o l'agenda d'activitats d'aBrera. Està disponible per a sistemes Android i Ios.

I també podeu rebre totes les notícies i activitats de l'Ajuntament d'Abrera directament al vostre correu electrònic al butlletí digital setmanal. Us podeu subsciure fent clic aquí.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...