Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Oficina d'Atenció Ciutadana. Ajuntament d'Abrera

OFERTA OCUPACIÓ PÚBLICA

14/2/2018

S'obre el termini de presentació de sol·licituds per optar a una plaça de recepcionista per a l'OAC d'Abrera

L’Ajuntament d’Abrera ha publicat les bases per al procés de selecció per a la contractació temporal d’un o una recepcionista per a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, vinculat al projecte de millora i desenvolupament del model d’atenció ciutadana a Abrera.

La contractació es faria per un període inicial de dos anys prorrogable un any més, a jornada completa en horari de dilluns a dijous de dos quarts de nou a tres, divendres fins les dues, i les tardes de dimarts a dimecres d’un quart de cinc a un quart de vuit.

Entre altres, les funciona a desenvolupar són:

• Atendre al públic personalment i telefònicament en totes aquelles qüestions de l’àmbit d’adscripció per a les que estigui facultat/da.
  • Donar informació municipal sobre els serveis i tramitacions de totes les àrees.
  • Col·laborar en el registre d’entrada i sortida dels diferents documents que es tramiten a la Corporació així com de la correspondència postal.
  • Col·laborar en la tramitació dels expedients de l’àmbit d’adscripció i fer el seguiment dels mateixos d'acord amb les directrius i els procediments establerts.
  • Recopilar els antecedents documentals i obtenir la informació necessària per a l’execució dels tràmits i expedients de l'àmbit d'adscripció.
  • Portar l'agenda del personal tècnic i de les regidories corresponents del servei.
  • Actualitzar periòdicament el taulell d’informació de la Corporació.
  • Mantenir actualitzades les bases de dades de l’àmbit d’adscripció així com les dades relatives als indicadors i les incidències del servei per tal d’elaborar les estadístiques corresponents.
  • Controlar que la documentació generada, rebuda i emesa sigui la correcta així com mantenir actualitzat l’arxiu, arxivat i classificant documents i correspondència, i preparar les transferències per a l’arxiu definitiu segons els criteris fixats de gestió documental.
  • Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
  • Adoptar en el tractament de dades de caràcter personal les mesures d’índole tècnica i organitzativa establertes per la Corporació i acomplir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes, que subsistirà fins i tot una vegada acabada la seva relació laboral/funcionarial amb la Corporació.
  • I, en general, altres de caràcter similar que li siguin l atribuïdes.

Presentació de sol·licituds

Les persones interessades en formar part de la convocatòria ja poden presentar les seves sol·licituds al registre general d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera, i el termini de presentació de sol·licituds s’allarga fins el 20 de febrer. Les bases es poden consultar al taullel d’anuncis de l’Ajuntament, al web municipal www.ajuntamentabrera.cat a la secció d’Oferta Pública d’Ocupació, i també a l’aplicació gratuïta per a mòbils i tauletes de l’Ajuntament “Connecta’t a Abrera”.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...