Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • tall aigua aixeta

AVÍS

14/2/2018

Dijous 15 de febrer al matí es tallarà el subministrament d'aigua al barri de La Florida per treballs a la xarxa

Per part del Servei Municipal d’Aigües s’ha comunicat que demà dijous dia 15 de febrer, entre dos quarts de deu del matí i les dues del migdia aproximadament, es tallarà el subministrament d’aigua amb motiu d’uns treballs de reparació i millora a la xarxa d’abastament al barri de La Florida.

Des de l’Ajuntament d’Abrera es prega als veïns i veïnes afectats disculpin les molèsties que es puguin ocasionar.

Rep els avisos al teu mòbil

Per rebre els avisos de l'Ajuntament d'Abrera directament al teu mòbil o tauleta, només us heu de descarregar l'aplicació gratuïta "Connecta't a Abrera". A banda de les notificacions també podreu consultar informació d'interès com ara notícies, ofertes d'ocupació pública o l'agenda d'activitats d'aBrera. Està disponible per a sistemes Android i Ios.

I també podeu rebre totes les notícies i activitats de l'Ajuntament d'Abrera directament al vostre correu electrònic al butlletí digital setmanal. Us podeu subsciure fent clic aquí.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...