Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • avís fred 09-02-18

PROTECCIÓ CIVIL

9/2/2018

El Servei Meteorològic activa un avís per onada de fred que avui i demà afectarà el municipi d'Abrera

Finalment la neu no va arribar ahir a Abrera i el Baix Llobregat Nord, però per avui el Servei Meteorològic de Catalunya manté actiu un avís per onada de fred que avui i demà al matí afectarà el nostre territori, amb una baixada generalitzada de les temperatures.

Des del Departament de Protecció Civil de l’Ajuntament d’Abrera es fan algunes recomanacions davant d’aquesta situació:

- Fer un ús correcte de la calefacció i desconnectar els aparells elèctrics que no siguin necessaris i evitar tenir estufes de llenya, carbó o gas i brasers en llocs tancats.

- A zones aïllades o no urbanes mantenir un rajolí constant d'aigua a les aixetes per evitar que es congelin les canonades i apagar els recs automàtics.

- Si heu de sortir al carrer, abrigar-se bé, amb peces de roba lleugeres, l'una sobre l'altra, i protegir sobretot la cara i el cap evitant que l'aire fred entri directament als pulmons. I evitar fer esforços físics intensos i no deixar que les persones d'edat avançada ni tampoc els més petits surtin a l'exterior.

Recordar que en cas d'emergència s'ha de trucar al telèfon 112.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...