Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • tall carrer major abrera 07-02-18

AVÍS

7/2/2018

Es talla al trànsit el carrer Major d'Abrera per treballs de millora a la xarxa de subminsitrament d'aigua

Des del Departament d'Urbanisme, Obres i Serveis de l'Ajuntament d'Abrera s'ha comunicat que aquest matí s'ha tallat al trànsit de vehicles el carrer Major d’Abrera, el tram comprés entre el carrer de l’Era ia l’Avinguda Lluís Companys, amb motiu dels treballs de reparació d’una fuita en una canonada per part del Servei Municipal d’Aigües d’Abrera.

Mentre durin aquests treballs, la sortida s’haurà de fer pel mateix carrer de l’Era, que està senyalitzat de forma provisional com a carril de doble sentit de circulació, per tal de facilitar el pas de vehicles pel barri de La Florida.

Des de l’Ajuntament d’Abrera es prega disculpin les molèsties que aquests treballs puguin ocasionar als veïns i veïnes.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...