Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Logo Radio Abrera 2016

AVÍS URGENT (1)

7/1/2018

Ràdio Abrera es queda sense emissió en FM a causa de la caiguda d'un llamp. Ens podeu seguir on-line i a la app

La caiguda d'un llamp aquest diumenge 7 de gener de 2018 ha afectat la instal·lació tècnica de bloc emissor de Ràdio Abrera, ubicat al dipòsit d'aigües de Sant Ermengol, provocant que en aquests moments no es pugui emetre per fm a la freqüència del 107.9.

Des del departament tècnic de l'emissora juntament amb la Brigada Municipal de l'Ajuntament d'Abrera estem treballant per tal de restablir el servei el més aviat possible. Mentrestant es pot sintonitzar Ràdio Abrera a través d'internet a través d'aquesta pàgina o bé descarregat l'aplicació gratuïta per a mòbils i tauletes disponible per a sistemes Android i Ios.

Des de Ràdio Abrera preguem als nostres oïents disculpin les molèsties que us puguem ocasionar.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...