Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • 24ede342 4356 40b3 9561 a5c3d0041884
  • aparador mediació biblioteca abrera
  • 8d43bcb9 8fc5 47a5 98bb f7d365155849

+ 2

• 1b33d06f bd25 4517 97f7 1375bfef1fbc
  • Jornades de Mediació

MEDIACIÓ

6/2/2018

Continuen les activitats en el marc de les Jornades de Mediació d'Abrera amb diversos tallers

Des del Servei de Mediació de l’Ajuntament d’Abrera amb la col·laboració de diversos departaments, entre ells Ràdio Abrera, s'estan celebrant les Jornades de Mediació amb motiu de la commemoració  el passat 21 de gener del Dia Europeu de la Mediació i el Dia Escolar de la No Violència i de la Pau el 30 de gener.

S'estan realitzant una sèrie d’activitats, gratuïtes i dirigides a tota la família. El divendres 2 de febrer va tenir lloc a la Casa de Cultura l'espectacle infantil "Ai la farina!" a càrrec de la companyia Pengim Penjam Titelles, mentre que dissabte 3 de febrer, l'Associació Grup de Teatre Imagina va representar al Centre Polivalent l'obra de teatre sobre conflictes veÏnals "2º Segunda" seguida d'una xocolatada.

Els dimarts 6 i 13 de febrer es portaran a terme unes trobades intergeneracionals entre els nois i noies de l'Espais Jove i usuaris i usuàries del Casal d’Avis que tindran lloc a les 17.30 h. I dimecres  7 de febrer es farà un taller el taller gestió de conflictes entre pares-mares i fills-filles "Com ho podem resoldre?" a càrrec de la mediadora especialitzada en conflictes familiars Eva Noguera. Serà a la casa de Cultura, a les 18.00 h.

A Ràdio Abrera, des del 31 de gener fins el 9 de febrer estem deidcant l'espai L’Entrevista del Dia, que s'emet a les 14.00h, a parlar de les Jornades de Mediació d'Abrera i de les diferents activitats que s’han programat. També podreu trobar enllaçades totes les entrevistes a la part inferior d'aquesta pàgina, o escoltar-les a la secció "A la carta" d'aquesta web o de la aplicació de Ràdio Abrera per a mòbils i tauletes.

I a la Biblitoeca Josep Roca i Bros es pot veure i consultar material dedicat a la mediació i al Servei de Mediació Ciutadana d'Abrera gràcies a l'aparador que han preparat amb motiu de les Jornades de Mediació d'Abrera.

Què és la mediació?
La mediació és un mètode pacífic de gestió i resolució de conflictes en que un tercer, neutral i imparcial (el/la mediador/a), crea un espai de diàleg, confidencial, en el que ajuda i acompanya a les persones perquè elles mateixes puguin trobar solucions satisfactòries al seu conflicte.

Què és el Servei de Mediació Ciutadana?
És un servei públic i gratuït, adreçat a la ciutadania d’Abrera, on s'ajuda a prevenir, gestionar i resoldre els diferents conflictes de convivència, que sorgeixen en les relacions entre les persones, de manera pacifica, imparcial i confidencial.

Les persones que estiguin interessades han de demanar cita prèvia. Poden adreçar-se:

• Presencialment: a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera (OAC)

Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14 h, dimarts i dimecres de 16.30 a 19 h

• Per telèfon: 93 770 03 25

• Via correu electrònic: mediacio@ajuntamentabrera.cat

Lloc i horari del servei:

Dimecres de 9 a 14 h i de 16.30 a 19 h

Hotel d’Entitats. Plaça de les Escoles velles, s/n

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...