Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

AGENDA CULTURAL

2/2/2018

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera del 2 al 9 de febrer

Dissabte 3 de febrer

En el marc de les Jornades de Mediació d’Abrera organitzades pel Servei de Mediació Ciutadana de l’Ajuntament, a les sis de la tarda s’oferirà un espectacle de teatre per a tota la família sobre conflictes veïnals. Porta per títol “2º Segunda” i anirà a càrrec de la Associació Grup de Teatre Imagina, integrada per persones amb discapacitat intel·lectual. En acabar, hi haurà una xocolatada gratuïta per a tots els assistents.

Diumenge 4 de febrer

A les dotze del migdia la Parròquia de Sant Pere d’Abrera organitza una benedicció de motos de tot tipus a la plaça de l’Església, i al migdia es farà un dinar de germanor.

A les sis de la tarda hi ha ball al Casal d’Avis.

Dimarts 6 de febrer

A les cinc de la tarda hi haurà l’Hora del Conte de la Biblioteca Josep Roca i Bros amb la companyia Homenots que explicarà “En Bum i el llibre màgic de les fades”, recomanat per a infants a partir de tres anys.

En el marc de les Jornades de Mediació que organitza el Servei de Mediació Ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera, dimarts a dos quarts de sis es farà al Casal d’Avis la primera de les dues sessions del taller intergeneracional entre nois i noies de l’Espai Jove i els usuaris del Casal d’Avis; i dimecres a les sis a la Casa de Cutura es farà un taller de gestió de conflictes entre pares-mares i fills i filles que porta per títol “Com ho podem resoldre?” a càrrec de la mediadora especialitzada en conflictes de família Eva Noguera.

Divendres 9 de febrer

En el marc dels actes del Carnestoltes 2018, a dos quarts de cinc de la tarda a la plaça de Pau Casals s’oferirà l’espectacle infantil Kids Dance amb xocolatada i coca per a tots els assitents. També divendres recordem que finalitza el termini per inscriure’s al concurs de disfresses i per formar part del jurat del certamen.

Activitats d’Infància:

Dimarts 15h al Centre Polivalent: Ioga per a embarassades

Dijous 17.30h al Centre Polvialent: Robòtica en família

Divendres al Centre Polivalent 10.15h el Mamifit Post Part; 11.15h Mamifit Embaràs

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...