Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Jornades de Mediació

MEDIACIÓ

29/1/2018

Abrera acollirà els propers dies unes Jornades de Mediació amb activitats per a tota la família

Des del Servei de Mediació de l’Ajuntament d’Abrera amb la col·laboració de les Regidories d’Infància i Joventut i Ràdio Abrera organitzem les Jornades de Mediació, que tindran lloc durant el mes de febrer. El motiu d’aquestes jornades és commemorar el Dia Europeu de la Mediació (21 de gener) i el Dia Escolar de la No Violència i de la Pau (30 de gener).

Es realitzaran una sèrie d’activitats, gratuïtes i dirigides a tota la família.El divendres 2 de febrer de 2018 hi haurà un espectacle infantil de Conte Contes, a càrrec de la companyia Pengim Penjam Titelles. L’espectacle tindrà lloc a la Casa de Cultura, a les 17.30 h.
Els dimarts 6 i 13 de febrer es portaran a terme unes trobades intergeneracionals entre els nois i noies del Casal de Joves i els usuaris del Casal d’Avis. Es realitzaran a les 17.30 h en tots dos espais.

El dissabte 3 de febrer, a les 18.00 h, comptarem amb un espectacle de teatre per a tota la família: “2º Segunda” de la Associació Grup de Teatre Imagina, i en acabar, hi haurà una xocolatada gratuïta per a tots els assistents! El dimecres 7 de febrer es farà un taller de gestió de conflictes entre pares-mares i fills. A la casa de Cultura, a les 18.00 h.

A Ràdio Abrera, des del 31 de gener fins el 9 de febrer dedicarem l'espai L’Entrevista del Dia, que s'emet a les 14.00h, a parlar de les Jornades de Mediació d'Abrera i de les diferents activitats que s’han programat. També podreu trobar enllaçades totes les entrevistes en aquesta mateixa pàgina, o escoltar-les a la secció "A la carta" d'aquesta web o de la aplicació de Ràdio Abrera per a mòbils i tauletes.

Què és la mediació?
La mediació és un mètode pacífic de gestió i resolució de conflictes en que un tercer, neutral i imparcial (el/la mediador/a), crea un espai de diàleg, confidencial, en el que ajuda i acompanya a les persones perquè elles mateixes puguin trobar solucions satisfactòries al seu conflicte.

Què és el Servei de Mediació Ciutadana?
És un servei públic i gratuït, adreçat a la ciutadania d’Abrera, on s'ajuda a prevenir, gestionar i resoldre els diferents conflictes de convivència, que sorgeixen en les relacions entre les persones, de manera pacifica, imparcial i confidencial.

Les persones que estiguin interessades han de demanar cita prèvia. Poden adreçar-se:

• Presencialment: a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera (OAC)

Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14 h, dimarts i dimecres de 16.30 a 19 h

• Per telèfon: 93 770 03 25

• Via correu electrònic: mediacio@ajuntamentabrera.cat

Lloc i horari del servei:

Dimecres de 9 a 14 h i de 16.30 a 19 h

Hotel d’Entitats. Plaça de les Escoles velles, s/n

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...