Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Es fa efectiu el desmantellament total de la nau industrial del P.I. Can Vilalba en runes

• La nau en runes

MEDI AMBIENT

24/1/2018

Es fa efectiu el desmantellament de la nau industrial del Polígon de Can Vilalba que estava en runes

S’ha fet efectiu el desmantellament de la nau industrial del Polígon Industrial de Can Vilalba que estava en runes. Amb la crisi econòmica, la indústria situada al quilòmetre 2,9 de la carretera BV-1201 es va quedar sense activitat i amb desús, i des de l’Ajuntament d’Abrera es va reclamar reiteradament a la propietat el desmantellament total de la nau, que finalment s’ha fet efectiu.

El tancament de la fàbrica, dedicada a l'activitat tèxtil, va provocar el seu desmantellament furtiu fins a esdevenir una edificació ruïnosa i amb perill per a la seguretat de les persones. L’edificació de l’antiga fàbrica, d’uns 9.000 m2, es va declarar en estat de ruïna tècnica, econòmica i urbanística, amb la qual cosa des de l’Ajuntament abrerenc es va requerir a la propietat, la SAREB Societat de gestió d’actiu procedents de la Resstructuració Bancària el seu desmantellament total. El tràmits de reclamació de l’Ajuntament a la propietat han estat continus arribant a imposar-se diverses multes coercitives per incompliment de les ordres imposades. Ara, aquest desmantellament s’ha fet efectiu i suposa una actuació per a la millora del paisatge urbà, en aquest cas d’una parcel·la industrial, per tal de mantenir-lo segur i no degradat.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...