Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

AGENDA CULTURAL

26/1/2018

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera del 26 de gener al 2 de febrer

Divendres 26 de gener

A les deu de la nit, l’Escola Municipal de Música d’Abrera organitzarà una jam session oberta a tothom a la Casa de Cultura.

cartell jam session abrera 26-01-18

Diumenge 27 de gener

A les sis de la tarda hi haurà ball al Casal d’Avis,.

Dimarts 23 de gener

A les sis de la tarda l’escriptor abrerenc José Luis Garcia Herrera visitarà la Biblioteca Josep Roca i Bros.

visita jose luis garcia herrera biblioteca 23-01.18

Dilluns 29 de gener

Fins el 29 de gener es podrà visitar a la Casa de Cultura l’exposició fotogràfica “Escoles d’altres mons”. L’horari de visita és de cinc de la tarda a nou del vespre.

cartell exposicio escoles altres mon abrera

Dilluns 29 i dimecres 31 de gener

De quatre a sis al Casal d’avis es podran formalitzar les inscripcions per tal taller “Com funciona el teu smartphone” que s’impartirà tot sels dimarts i dijous de febrer de cinc a set al mateix casal.

Dimarts 30 de gener

A les cinc de la tarda a la Biblioteca Josep Roca i Bros tindrà lloc el laboratori de lectura “El món de la nit” adreçat a infants de 5 a 9 anys.

També dimarts, es faran al Centre Polivalent diversos tallers organitzats des de la Regidoria d’Infància de l’Ajuntament d’Abrera: a les tres de la tarda ioga per a embarassades, mentre que la “música en família” tindrà lloc a dos quarts de sis per a infants de fins a 3 anys, i a un quart de set per a nens i nenes de 3 a 12 anys.

Dimecres 31 de gener

A dos quarts de sis de la tarda, al Centre Polivalent s’impartirà el taller “Mocs i respiració” adreçat a famílies amb nadons de 0 a 5 anys, a càrrec de la fisioterapeuta respiratòria pediàtrica Jessica Alarcón.

A les sis a la Casa de Cultura, i en el marc del cicle de xerrades de promoció de la salut impulsat per la Regidoria de Medi Ambient i Sanitat de l’Ajuntament en col·laboració amb l’Equip d’Atenció Primària d’Abrera, s’oferirà la xerrada “Les al·lèrgies” a càrrec del doctor Jordi Esplugues, pneumòleg de l’Hospital de Martorell.

Jornades de Mediació d'Abrera

En el marc de les Jornades de Mediació d’Abrera, que es duran a terme del 31 de gener al 13 de febrer, divendres dia 2 a dos quarts de cinc de la tarda la companyia Pengim-Penjam Titelles presentarà a la Casa de Cultura l’espectacle “Ai, la farina!”. I a partir de dimecres l’Entrevista del Dia de Ràdio Abrera, que s’emet a les dues del migdia, estarà dedicada a les Jornades de Mediació d’Abrera.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...