Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Ple Municipal celebrat el 14 de desembre de 2017

RÀDIO ABRERA

22/1/2018

Aquest dijous 25 de gener, a les set de la tarda, emetrem en directe el ple ordinari de l'Ajuntament d'Abrera

Aquest dijous 25 de gener, a les set de la tarda es celebrarà un ple extraordinari a l'Ajuntament d'Abrera.  Com sempre, la retransmissió del ple es podrà seguir en directe a través de Ràdio Abrera, al 107.9FM, a internet a través de l'emissió on line en aquesta pàgina, i també a través de la nostra aplicació per a mòbils i tauletes disponible de forma gratuïta per a sistemes Android i Ios.

Pel que fa a l'ordre del dia de la sessió és el següent:

I.- PART DISPOSITIVA

1r PUNT. Actes del Ple:
a): Acta del Ple extraordinari celebrat el 23.11.2017
b): Acta del Ple ordinari celebrat el 30.11.17
c): Acta del Ple extraordinari celebrat el 14.12.17

2n PUNT. Creació del fitxer de dades sanitàries i modificació de l’ordenança reguladora de la creació de fitxers de dades de caràcter personal de l’Ajuntament d’Abrera.

3r. PUNT. Moció del Grup Municipal de Ciutadans (C’s) per la implantació de barreres de seguretat per a motoristes.

4t. PUNT. Moció del Grup Municipal de Ciutadans (C’s) de rebuig a l’augment de les tarifes i a l’actual sistema de finançament del transport públic a la regió metropolitana de Barcelona i els municipis gestionats per l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM).

5è. PUNT. Moció del Grup Municipal Abrera en Comú per l’impuls de mesures per millorar la seguretat i la percepció de seguretat a l’espai públic des de la perspectiva de gènere.

6è. PUNT. Urgències.

II.- CONTROL DE GOVERN

7è. PUNT. Donar compte al Ple municipal de les contractacions de màxima urgència dutes a terme durant l’any 2017.

8è. PUNT. Donar compte de la relació de Decrets i de la relació dels acords de les Juntes de Govern de novembre i desembre de 2017.

9è. PUNT. Precs i preguntes.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...