Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

AGENDA CULTURAL

18/1/2018

Descobreix quina és l'oferta d'activitats que s'han programat a Abrera del 19 al 26 de gener

Divendres 19 de gener

A les cinc de la tarda el Club Esportiu Futsal Abrera farà al Pavelló d’Esports Municipal el lliurament de l'àlbum oficial de cromos del club, i es comptarà amb la presència de Pol Pachecho, jugador del Catgass Santa Coloma i col·laborador del club abrerenc, que signarà exemplars d'aquest àlbum.

Ce futsal abrera cartell pol pacheco

A les nou del vespre a l'auditori del Centre Polivalent, el Centre Excursionista d'Abrera projectarà l'audiovisual "Kilimanjaro: l'aventura al sostre d'Àfrica" realitzat pel membre del club Pako Vargas durant la seva ascensió al pic africà més alt, a gairebé 6.000 metres d'altura, durant el mes d'agsot de 2017.

Cea auviovisual kilimanjaro

Diumenge 21 de gener

A les sis de la tarda hi haurà ball al Casal d’Avis,.

A les set, a l’auditori del Centre Polivalent el CineClub Emmetcinats projectarà a la pel·lícula “Regreso a casa”.

cineclub 21-01-18

Dimarts 23 de gener

A les sis de la tarda l’escriptor abrerenc José Luis Garcia Herrera visitarà la Biblioteca Josep Roca i Bros.

visita jose luis garcia herrera biblioteca 23-01.18

Divendres 26 de gener

A les deu de la nit, l’Escola Municipal de Música d’Abrera organitzarà una jam session oberta a tothom a la Casa de Cultura.

Exposició

Fins el 29 de gener es podrà visitar a la Casa de Cultura l’exposició fotogràfica “Escoles d’altres mons”. L’horari de visita és de cinc de la tarda a nou del vespre.

cartell exposicio escoles altres mon abrera

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...