Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • biblioteca abrera. int

OFERTA PÚBLICA OCUPACIÓ

11/1/2018

L’Ajuntament d’Abrera convoca una plaça de tècnic/a de biblioteca dins del Pla d’Ocupació Local de 2018

L'Ajuntament d'Abrera ha publicat el procés de selecció per cobrir la plaça d’un tècnic o tècnica de biblioteca en el marc del primera Pla d'Ocupació Local de 2018.

Les funcions a desenvolupar són, entre d’altres, indexació, suport al manteniment del servei d’internet i servei de referència, blog biblioteca, elaboració de guies temàtiques i estadístiques del servei, classificació i preservació de documents, gestió de la base de dades o realitzar propostes de dinamització i difusió.
Es requereix estar en possessió de la Diplomatura en Biblioteconomia i Documentació o de la Llicenciatura en Documentació o del Grau d’Informació i Documentació, o estar en condicions d’obtenir-los en el termini de presentació d’instàncies, nivell suficiència de català C1 i trobar-se en situació d'atur i inscrit com a demandant en el Servei d'Ocupació de Catalunya.

Els/les interessats/des que desitgin formar part de les convocatòries hauran de presentar la seva sol•licitud en el registre general d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1) de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores (dimarts i dimecres de 16.30  a 19.00 hores). El document de sol•licitud es facilitarà a les dependencies municipals i fent clic aquí.

Trobareu tota la informació relacionada amb aquestes convocatòries a la secció d’Oferta d’Ocupació Pública.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...