Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • tall aigua aixeta

AVÍS

10/1/2018

Aquest divendres 12 de gener es poden produir talls d'aigua amb motiu de la neteja dels dipòsits de Les Carpes i Can Torres

Per part del Servei Municipal d’Aigües d’Abrera s’ha comunicat que aquest divendres 12 de gener de 2018, a partir de dos quarts de dotze del matí, puntualment es podran produir baixades de pressió o talls interements d’aigua a la xarxa d’abastament d’Abrera.

El motiu és la realització d’uns treballs de neteja i desinfecció dels dipòsits municipal d’aigua de la urbanització de Les Carpes i Can Torres.

Des de l’Ajuntament d’Abrera es prega als veïns i veïnes afectats disculpin les molèsties ocasionades.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...