Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Cartell Carnestoltes 2017
  • Cartell guanyador del concurs 2017
  • Taller de reciclatge de disfresses

8/1/2018

La regidoria de Cultura convoca un concurs infantil per triar el cartell del Carnestoltes 2018 d'Abrera

El Departament de Cultura de l’Ajuntament d’Abrera ha convocat el Concurs Infantil del Carnestoltes 2018 al que poden participar tots els nens i nenes d’Abrera que tinguin com a màxim, 12 anys. La temàtica del dibuix ha de ser el Carnestoltes d’Abrera i els dibuixos es poden lliurar als punts de recollida habilitats per les Associacions de Mares i Pares de les escoles d’Abrera als diferents centres fins el dia 19 de gener.

Segons les bases del certamen, el cartell ha de ser en posició vertical i les mides no han d’excedir de 50x30 cm. Al dors de cada dibuix han de constar les dades de l’artista amb nom i cognoms i també un telèfon de contacte dels pares, mares o tutors. I cada concursant pot presentar una única obra. El dibuix guanyador es convertirà en el cartell de Carnestoltes 2018 i el jurat estarà format per personal dels departaments de Joventut i Cultura de l’Ajuntament d’Abrera i membres de l’organització del Carnestoltes.

A més, tots els cartells que han participat en el concurs s’exposaran a la Casa de Cultura (carrer Federico Garcia Lorca, 17). Podeu consultar les bases al document adjunt a la part inferior d'aquesta pàgina.

Taller infantil de disfresses reciclades

D’altra banda, des de la Regidoria de Cultura s'ha preparat pel dissabte 27 de gener un taller de disfresses reciclades. De 17.00 h a 20.00 h a la Casa de Cultura els més petits podran fer la seva disfressa per al Carnestoltes amb materials reciclats, amb la col·laboració de Manualitats Alean. Pot participar tota la família o els infants sols. Per participar-hi cal formalitzar la inscripció enviant  un correu electrònic a cultura@ajuntamentabrera.cat

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34