Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Policia Local d'Abrera

OFERTA PÚBLICA OCUPACIÓ

8/1/2018

L'Ajuntament d'Abrera convoca un concurs per cobrir una plaça de caporal a la Policia Local

Des de l’Ajuntament d’Abrera s'ha publicat una oferta de treball per a un concurs de mobilitat horitzontal d’una plaça de caporal de la Policia Local. El termini de presentació de sol•licituds s’allargarà fins el proper dijous 11 de gener. És imprescindible ser funcionari o funcionària de carrera de cossos de policia local de la resta de municipis de Catalunya, i també poden prendre part els funcionaris i funcionàries de carrera del cos de Mossos d’Esquadra i els de les forces i cossos de seguretat de l’Estat destinats a Catalunya, també es requereix estar en possessió dels permisos de conduir A1 i B i nivell intermedi de català (B).

Els/les interessats/des que vulguin formar part de la convocatòria hauran de presentar la seva sol•licitud en el registre general d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera, plaça de la Constitució, 1, de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores (dimarts i dimecres també de 16.30 h a 19.00 h). El document de sol•licitud es facilitarà a les dependencies municipals i també el trobareu fent clic aquí.

Trobareu tota la informació relacionada amb aquesta convocatòria al al taulell d’anuncis de l’Ajuntament d’Abrera o en aquesta pàgina web, a la secció d’Oferta d’Ocupació Pública.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...