Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Logo Radio Abrera 2016

AVÍS URGENT

7/1/2018

L'avaria provocada per la caiguda d'un llamp podria causar talls en l'emissió fm de Ràdio Abrera. En aquest cas ens podeu seguir online i a la app

La caiguda d'un llamp aquest diumenge 7 de gener de 2018 ha afectat la instal·lació tècnica de bloc emissor de Ràdio Abrera, ubicat al dipòsit d'aigües de Sant Ermengol, provocant que durant algunes hores s'hagi tallat l'emissió per fm a la freqüència del 107.9.

Des del departament tècnic de l'emissora juntament amb la Brigada Municipal de l'Ajuntament d'Abrera s'ha pogut restablir de forma provisional el servei. Tot i així, i fins que la reparació es realitzi de forma definitiva, durant les properes hores es podrien produir talls en el subministrament elèctric que podrien provocar talls puntuals en l'emissió en fm. En aquest cas, es podria continuar sintonitzant Ràdio Abrera a internet a través d'aquesta pàgina o bé descarregant l'aplicació gratuïta per a mòbils i tauletes disponible per a sistemes Android i Ios.

També hi ha afectacions a la TDT

L'avaria provocada per la caiguda d'un llamp també ha afectat l'estació emissora de TDT ubicada al mateix dipòsit d'aigües del poligon Sant Ermengol que dóna senyal als veïns i veïnes dels barris de Can Vilalba i Les Carpes d'Abrera.

En aquest servei, durant les properes hores també es podrien produir talls puntuals per manca de subministrament elèctric.

Des de Ràdio Abrera i l'Ajuntament d'Abrera preguem disculpin les molèsties que us puguem ocasionar.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...