Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

AGENDA CULTURAL

5/1/2018

Descobreix quina és l'oferta d'activitats que s'han programat a Abrera del 5 al 12 de gener

Divendres 5 de gener

Cavalcada de Reis 2018: A tres quarts de sis, el patge Viu-Viu arribarà a l’estació dels Ferrocarrils d’Abrera per rebre a Ses Majestats, que un any més arribaran en tren al municipi. Després de ser rebuts per l’alcalde d’Abrera i rebre la clau màgica que obre totes les cases d’Abrera, els  Reis Mags pujaran a les seves respectives carrosses per fer la tradicional cavalcada.

Recorregut: pujaran pel passeig de l’Estació, carrer de Llobregat, carrer de Josep Tarradellas, avinguda de la Generalitat, carrer de Sant Jaume, carrer del Rebató, tornaran a baixar per l’avinguda de la Generalitat fins a l’Església de Sant Pere on es farà una aturada, i marxaran pel passeig de l’Església i rambla del Torrentet.

Diumenge 7 de gener

A les sis de la tarda hi haurà ball al Casal d’Avis.

Dijous 11 de gener

A les cinc de la tarda, a la Biblioteca Josep Roca i Bros Marta Molí explicarà el conte per a nadons de 0 a 3 anys “La flor de colors”.

També a les cinc, a la Casa de Cultura, es celebrarà una reunió adreçada a pares i mares per a la presentació de la nova activitat de teatre extraescolar subvencionada per l’Ajuntament d’Abrera.

I a les set de la tarda, també a la casa de Cultura, s’inaugurarà l’exposició “Escoles d’altres mons” en col·laboració amb la Diputació de Barcelona.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...