Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Festa Jove. Revetlla de Cap d'Any

11/12/2017

Aquest cap de setmana es posen a la venda les entrades de les revetlles de Cap d'Any que tindran lloc a Abrera

Aquest proper cap de setmana es posaran a la venda les entrades per a les dues revetlles de cap d’any, amb dos ambients diferents, que enguany organitza l’Ajuntament d’Abrera amb el lema “Per cap d’any, queda’t a Abrera!”. Com l’any passat, es podrà gaudir de la Revetlla Jove de Cap d’Any al Pavelló Esportiu Municipal amb #BigFriday, i de la Revetlla de Cap d’Any 80’s i 90’s al gimnàs de l’Escola Francesc Platón i Sartí amb DJ Emilio. Totes dues a partir de dos quarts d’una i fins a les cinc de la matinada.

Novetats en el sistema de venda anticipada

Totes dues festes tenen aforament limitat i enguany s’introdueixen novetats en el sistema de venda anticipada d’entrades que es farà dissabte dia 16 i diumenge 17 al gimnàs de l’escola Ernest Lluch de nou del matí a vuit del vespre. La novetat és que hi haurà 1.250 entrades reservades en exclusiva per a la gent d’Abrera.

Concretament, per la Revetlla Jove de Cap d’Any es posaran a la venda un total de 1.620 entrades, d'aquestes 972 seran per a persones empadronades al municipi d’Abrera. Mentre que per la Revetlla de Cap d’Any 80’s i 90’s es posaran a la venda 440 entrades i 264 seran per a persones empadronades al municipi. En el cas que aquestes entrades s’exhaureixin, es comunicarà mitjançant les xarxes socials de BigFriday i les vies de comunicació de l’Ajuntament, com ara el web i l’app municipal, la venda oberta per a tots els ciutadans.

Imprescindible acreditar-se

Pel que fa a les entrades reservades per a veïns i veïnes d’Abrera, serà imprescindible presentar el DNI original amb l’adreça d’Abrera, o bé un volant d’empadronament que avui encara es pot sol·licitar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana.

Només es podrà adquirir una entrada per DNI i als majors de 18 anys se’ls hi podran vendre, com a màxim, 4 entrades amb els DNI’s corresponents. Als i les joves de 14 a 17 anys se’ls podrà vendre una única entrada presentant el seu DNI, mentre que el dia de la festa a més hauran de presentar una autorització del seu pare, mare o tutor, i els menors de 14 anys han de comprar les entrades acompanyats dels seus pares, mares o tutors.

El document d'autorització es pot descarregar a la pàgina web de l'Ajuntament d'Abrera.

Preus

Pel que fa al preu de les entrades, la general serà de 5 euros, mentre que hi haurà preu reduït de 3 euros per als menors de 0 a 12 anys i per als joves d’entre 12 i 35 anys amb carnet del Casal de Joves fet abans del 30 de novembre d’enguany. Tots els detalls de la venda anticipada de les entrades de cap d’any d’Abrera, que com dèiem, es posaran a la venda aquest cap de setmana, els podeu consultar a la pàgina web municipal ajuntamentabrera.cat i a la secció d’actualitat de la nostra pàgina web, radioabrera.cat.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...