Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • mossos d'esquadra recurs

SEGURETAT CIUTADANA

5/12/2017

Els mossos detenen in fraganti una home per fer una estrebada a una dona d’edat avançada a Abrera

Els Mossos d’Esquadra van detenir el diumenge 3 de desembre, un home de nacionalitat marroquina, de 28 anys i veí d’Esparreguera, com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació al municipi d’Abrera. Els fets van succeir cap a les nou del vespre del mateix dia quan un home va fer una estrebada de la bossa de mà a una dona de 73 anys a la via pública.

Les patrulles van rebre ràpidament l’avís del robatori violent i van fer recerca per la zona fins que molt poc després van localitzar un home que coincidia plenament amb la descripció facilitada pels testimonis.  Segons han informat fonts dels Mossos, l’home es trobava a la parada d’un autobús propera al lloc del robatori violent, barrejat amb la resta de persones que en aquell moment esperaven el transport col·lectiu, però la descripció facilitada pels diferents testimonis del robatori va ser cabdal per localitzar-lo.

Durant l’escorcoll policial els agents li van trobar a sobre els diners en metàl·lic que portava la víctima dins la bossa sostreta i el van detenir per un delicte de robatori amb violència i intimidació. Els diners sostrets van poder ser retornats a la seva propietària. L’arrestat va passar a disposició judicial i el jutge en funcions de guàrdia va decretar la seva llibertat amb càrrecs.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...