Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

AGENDA CULTURAL

1/12/2017

Descobreix quina és l'oferta d'activitats que s'han programat a Abrera de l'1 al 5 de desembre

Divendres 1 de desembre

Avui, a partir de dos quarts de cinc de la tarda a la plaça de Pau Casal, on s'ha instal·lat un arbre gegant, tindrà lloc la segona encesa de llums de Nadal d’Abrera, on hi haurà coca i xocolata a més de l’animació de BigFriday i les actuacions de ball de l’Associació “Vive y Baila” i l’Escola de Dansa Juan Antonio García.

A les set de la tarda començarà la festa del 25è aniversari de l’Institut Voltrera.

A les vuit del vespre tindrà lloc a la Casa de Cultura una nova audiència pública dels pressupostos de 2018 de l'Ajuntament d'Abrera.

Dissabte 2 de desembre

A les a les onze del matí, es celebrarà la darrera audiència Pública de Pressupostos de l’Ajuntament d’Abrera al Casal Social de Santa Maria de Vilalba.

També a les onze tindrà lloc el Festival de Nadal de l’Escola de dansa Juan Antonio Garcia a la Sala Municipal.

A les cinc de la tarda, també a la Sala Municipal, es celebrarà una nova edició de l’Operació Quilo amb un espectacle de varietats a càrrec del Grup de Teatre del Casal d’Avis d’Abrera i al que el preu de l’entrada seran aliments a benefici de Càrites Abrera.

Amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, l’Ajuntament d’Abrera s’uneix a la reivindicació dels drets d’aquest col·lectiu i l’edifici de l’Ajuntament i el porró de la rotonda de l’entrada del barri del Rebato s’il·luminaran de color taronja

Diumenge 3 de desembre

Amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat a les dotze del migdia, a la plaça de l’Ajuntament es farà la lectura d’un manifest.

A les sis de la tarda es farà la representació teatral “Y esto es lo que hay” a càrrec de la companyia Illets d’Abrera Grup Escènic a la Sala Municipal.

També a les sis hi haurà ball al Casal d’Avis.

Dilluns 4 de desembre

A dos quarts de sis de la tarda es la primera sessió del taller “Robòtica en Família” al Centre Polivalent.

Al Casal de Joves, a les sis, es farà la Tarda de Passe Trappe i tindrà lloc una nova sessió del taller de parkour i circ.

Dimarts 5 de desembre

A dos quarts d’onze del matí es faràn les sessions de Ioga per a embarassades al Casal d’Avis i el de Mamifit Embaràs i Postpart a la Casa de Cultura.

A les sis al Casal de Joves es farà el taller de manga i còmic.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...