Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Signatura del conveni amb la Diputació de Barcelona per la construcció d'una rotonda d'accés al barri de Santa Maria de Vilalba

INFRAESTRUCTURES

15/11/2017

L'Ajuntament signa amb la Diputació un conveni per construir una rotonda a Santa Maria de Vilalba

L’alcalde d'Abrera, Jesús Naharro, i el secretari de l’Ajuntament, Óscar Buxeres, han signat aquest dimecres 15 de novembre un conveni amb la Diputació de  Barcelona per a la construcció d'una rotonda d’accés al barri de Santa Maria de Vilalba a la carretera BV-1202. A petició del consistori abrernc, la Diputació ha redactat el projecte constructiu de rotonda d’accés a Santa Maria de Vilalba. El projecte s’ha realitzat amb la voluntat de millorar significativament la seguretat dels vehicles i els vianants en el creuament de la carretera BV-1202 a l’accés de Santa Maria i al camí del Suro.

Més seguretat per a vehicles i vianants

El projecte preveu la construcció d’una rotonda de 30 metres de diàmetre exterior i 14 metres de diàmetre interior, amb 8 metres de carril de circulació, que substituirà la intersecció en creu actual. També preveu un pas de vianants segur de creuament com a continuació del camí del castell de Santa Maria de Vilalba amb el camí del Suro i la ubicació d’una amplia parada d’autobús, a la sortida cap a la carretera BV-1201. També hi haurà nou mobiliari urbà, enllumenat públic i millores en la senyalització horitzontal i vertical.

Des de l’Ajuntament d’Abrera s'assumirà el 40 per cert del cost del pressupost total de l’actuació, de 347.914,71€. La previsió es que les obres comencin durant el primer trimestre de l’any vinent.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...