Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Entreguem els diplomes del Curs d’Activitats de Gestió Administrativa

PROMOCIÓ ECONÒMICA

14/11/2017

Les alumnes del Curs d’Activitats de Gestió Administrativa organitzat per l'Ajuntament reben els seus diplomes

L’alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Mònica Torre-Marín, han lliurat aquest dilluns 13 de novembre els diplomes que acrediten la finalització amb èxit del Curs d’Activitats de Gestió Administrativa. Aquest curs és una formació subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya, de la convocatòria FOAP 2016. La formació, amb un total de 900 hores, es va començar al desembre del 2016 i ha finalitzat a l’octubre del 2017.

El curs ha comptat amb la participació de 15 alumnes, que s’han format en les diferents àrees de la gestió administrativa: recursos humans, comercial, tresoreria, comptabilitat, gravació de dades, així com en el programa office i programes de gestió de facturació, nòmines i comptabilitat.

Les alumnes han fet 80 hores de pràctiques en empreses per a completar la seva formació. Les empreses que han col·laborat han estat: Sauco, Gràficas Lappi, Fundació Integral Laboral, Consum, Pere Tarrés, Hierros Molina, Gestoria Rovira, Abrera Assessors, Mundi Unión, Ehlis, G&S Team Bag i Miró.

A l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina podeu sentir les valoracions de  l’alcalde d'Abrera, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Mònica Torre-Marín, així com de diverses empreses i alumnes que han participat en aquest curs d'Activitats de Gestió Administrativa.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...