Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • magatzem

OFERTES FEINA

16/11/2017

Mercadona busca mossos/es de magatzem i frigoristes i l'Ajuntament un professor/a de baix elèctric

L’empresa Mercadona busca treballadors per cobrir diverses places vacants al bloc logístic ubicat al Polígon Sant Ermengol d’Abrera. Es busca personal de mossos o mosses de magatzem, frigoristes i electromecànics. En el cas del mossos de magatzem s’ofereixen contractes de durada determinada, amb graduat en Educació Secundària Obligatòria, disponibilitat per treballar de dilluns a dissabte amb jornada complerta de 40 hores setmanals i un sou de 1.300 euros bruts mensuals. La mateixa empresa s’encarrega de la formació dels treballadors i treballadores.

En el cas dels frigoristes es requereix la titulació de grau mitjà o superio de fred industrial i experiència mínima d’un any, mentre pels electromecànics, es requereix grau superio o FP2 equivalent en Electricitat i Electrònica, Mectarònica, Electromecànica o Automiatització i Robòtica Industrial. En ambdós casos s’ofereix contracte indefinit en torn d enit, amb un salari de 1.850 euros bruts mensuals, jornada de 40 hores setmanals i disponibilitat per treballar de dilluns a diumenge. Per a més informació es pot consultar directament la secció d’Ofertes de Feina de la pàgina web de l’empresa, Mercadona.es.

També es pot rebre assessorament per fer la inscripció al Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera.

Oferta d'Ocupació Pública de l'Ajuntament d'Abrera

D’altra banda, l’Ajuntament d’Abrera ha publicat una oferta de treball referent al procés de selecció d’un professor o professora de baix elèctric i combo per a l’Escola Municipal de Música d’Abrera. Es requereix estar en possessió del Títol de grau professional de baix elèctric o títol superior de jazz en l’especialitat de baix elèctric, o estar en condicions d’obtenir-lo en el termini de presentació d’instàncies, i nivell de català C1. Les bases de la convocatòria es poden consultar al taulell d’anuncis de l’Ajuntament i a la secció d’Oferta d’Ocupació Pública del web municipal, ajuntamentabrera.cat. El termini de presentació de sol·licituds s’allarga fins dimecres de la propera setmana dia 22 de novembre.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...