Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • 25 de novembre de 2017. Abrera diu Prou!

DONES I IGUALTAT

15/11/2017

Abrera diu Prou! a la violència de gènere amb diverses activitats dins el Novembre per la Igualtat

Aquest mes Abrera diu Prou a la violència de Gènere amb el Novembre per la Igualtat, impulsat des de la Regidoria de Dones Igualtat de l’Ajuntament d’Abrera amb la col·laboració de diverses entitats del municipi. Per això s’han programat tot un seguit d’activitats al voltant del Dia Internacional per a l’Eradicació de Violència Masclista que té lloc el 25 de novembre. “Amb una mirada igualitària, apostem per la sensibilització i la prevenció”, és el lema escollit enguany i amb el que Abrera diu Prou! a la violència de gènere.

Les activitats programades en el marc del Novempre per la Igualtat són les següents:

Dijous 16

Xerrada-taller sobre “Comunicació no violenta” a càrrec d'Iris Smicht i Anahí Sarasola de l’entitat Enseña Global. A partir de les cinc al Casal de Joves.

Diumenge 19

El CineClub Emmetzinats i l’Associació Abrera contra la Violència de Gènere col·laboren amb un cine fòrum sobre la pel·lícula:  "Las Inocentes", que tindrà lloc a les set de la tarda al Centre Polivalent. El preu de l’entrada són dos euros.

Dilluns 20

Els alumnes de 3r i 4r d’ESO del Institut Voltrera assistiran durant el matí a l’auditori del Centre Polivalent a la representació de les obres de teatre “1000 Likes” i “És de conya”.

Divendres 24

A partir de les cinc de la tarda, la plaça de l’Ajuntament acollirà la lectura d’un manifest, a càrrec d’alumnes de l’Institut Voltrera i usuàries del SIAD, el Servei d’Informació i Atenció a les Dones que han estat víctimes de violència de gènere. També es farà una encesa d’espelmes i un taller contra la violència de gènere organitzat amb la col·laboració de les entitats Dones i Futur i Associació Abrera contra la Violència de Gènere.

Dissabte 25

A les sis de la tarda al Pavelló Esportiu Municipal es farà una sessió de defensa personal femenina oberta a totes les joves i dones que hi vulguin participar, i a les deu de la nit, el grup femení Wimen, oferirà un concert a l’auditori del Centre Polivalent.

Diumenge 26

Durant tot el matí es farà la primera Marxa contra la violència masclista d’Abrera pels carrers del municipi. Les inscripcions es poden fer:

Matins: dilluns 20, dimarts 21 i dimecres 22 de novembre al matí de 9.30 h a 13.30 h a la seu de la Regidoria de Serveis Socials, carrer Tarragona, 2 (Sant Hilari).

Tardes: dilluns 20 i dimarts 21 de novembre de 18 h a 20 h, a la Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 1)

El punt de concentració serà a dos quarts de deu a la palçaa de la Constitució (davant l'Ajuntament) i en cas de pluja l'activitat es traslladaria al gimnàs de l'escola Francesc Platón Sartí. Els primers 500 inscrits rebran una samarreta commemorativa.

Durant tot el mes

La Biblioteca Josep Roca i Bros acull l’exposició de llibres “Tractem-nos amb respecte”, i a les escoles, els alumnes de 6è realitzen tallers per la igualtat amb la col·laboració de la campanya de sensibilització “Drets de la Infància”.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...