Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • mossos robatoris 14-11-17

SUCCESSOS

14/11/2017

Els Mossos detenen un veí d'Abrera amb dues ordres de recerca i els autors de varis robatoris amb força

Els Mossos d’Esquadra han informat de la detenció divendres passat d’un home espanyol, de 33 anys i veí d’Abrera que tenia dues ordres de recerca i detenció en vigor, una d’elles pel robatori amb força a tres màquines d’auto rentat d’una benzinera al municipi de l’Hospitalet de Llobregat i una altra ordre de detenció judicial emesa pel Jutjat d’Instrucció de Martorell. L’home s’havia presentat en seu policial amb la intenció de denunciar la pèrdua del seu Document Nacional d’Identitat. El detingut va intentar fugir de les dependències policials i es va resistir activament tot i que finalment va quedar detingut. L’home, amb 67 antecedents policials, va passar a disposició judicial i va quedar en llibertat amb càrrecs.

Detinguts els autors de diversos robatoris amb força, alguns perpetrats a Abrera

D’altra banda, els Mossos també van detenir dimarts dos homes albanesos i una dona espanyola, entre els 19 i els 23 anys i veïns de Sant Vicenç dels Horts, com a membres d’un grup organitzat especialitzat en robatoris amb força a domicilis als municipis d’Abrera i Sant Andreu de la Barca al Baix Llobregat Nord, i també a Santa Coloma de Cervelló, Santa Margarida i els Monjos i La Granada. En els escorcolls els agents  van localitzar set rellotges d’alta gamma, algun d’ells amb el número de sèrie esborrat, i diverses peces de joieria. Els detinguts, que formen part d’un grup criminal de nacionalitat albanesa i acumulen més de 20 detencions per robatoris amb força a l’interior de domicili, van passar a disposició del jutjat en funcions de guàrdia on el jutge va decretar la seva llibertat amb càrrecs.

Incendi en una empresa del Polígon Sant Ermengol

D'altra banda, els Bombers de la Generalitat han informat que aquest matí ha cremat un dipòsit en una empresa de soldadura d'Abrera. Quatre dotacions han treballat aquest matí per extingir el foc, que s’ha declarat cap a les set del matí en una empresa de soldadura del polígon industrial de Sant Ermengol d’Abrera. Concretament, s’han incendiat els filtres d’un dipòsit d’1,80 metres d’alçada situat en el pati exterior de l’empresa i que eren de difícil accés. Per aquest motiu, els Bombers de la Generalitat, que com apuntàvem s'hi han desplaçat amb quatre dotacions, han inundat el dipòsit d'escuma, fins que l'han pogut obrir. Després, han acabat de refredar el dipòsit acabant-lo d'inundar. El foc s'ha donat per extingit a les 8 del matí.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...