Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • avís vent 13-11-17

PROTECCIÓ CIVIL

13/11/2017

Consells de prevenció davant l'alerta de fort vent del Servei Meterològic de Catalunya que pot afectar Abrera

Protecció Civil de la Generalitat ha activat el Pla especial d’emergències per risc de vent a Catalunya, el VENTCAT per la possibilitat d'incidències derivades de les fortes ventades generalitzades al territori previstes pel Servei Meteorològic de Catalunya i que durant la jornada d’avui poden afectar el Baix Llobregat Nord.

Si us trobeu a casa

• Tanqueu i assegureu portes, finestres i tendals.
  • Eviteu deixar objectes no estàtics a les façanes i terrasses, com testos o altres objectes, per evitar que el vent els pugui fer caure al carrer i provocar un accident.

Si sou a l’exterior

• No pugeu a llocs alts exposats al vent, com bastides i altres construccions externes.

Si heu de viatjar

• Abans de desplaçar-vos consulteu les prediccions meteorològiques i l’estat de les carreteres. Si hi ha predicció de vents forts eviteu els desplaçaments per carretera.
  • Si és imprescindible desplaçar-vos: tingueu molta precaució perquè us podeu trobar obstacles a la via, cal alentir la marxa i ser prudent en els avançaments.
  • Si conduïu vehicles de grans dimensions o amb remolc, extremeu les precaucions perquè teniu més risc de sortir-vos de la via o bolcar.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...