Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

AGENDA CULTURAL

10/11/2017

Descobreix quina és l'oferta d'activitats que s'han programat a Abrera del 10 al 17 de novembre

Dissabte 11 de novembre

A les dotze del migdia la Biblioteca Josep Roca i Bros rebrà la visita de l’escriptor Sergio Vílchez Vidal, que presentarà el seu llibre “Cartuchos de feria.

A dos quarts de sis de la tarda, el grup de teatre del Casal d’Avis de Ca n’Aurell oferirà un espectacle de varietats a la Sala Municipal.

Diumenge 12 de novembre

A les dotze del migdia La Xarxa d’Espectacles d’Abrera organitza un nou espectacle a la Sala Municipal, on la companyia Xip-Xap oferirà el muntatge de titelles “El llop i les set cabretes”. L’actuació s’emmarca també en els actes programats en el marc del Mes de la Infància.

També a les dotze del migdia, en el marc de la presentació del Vi Novell del Celler de Cal Garrigosa, hi haurà un concert-vermut amb una jam session. I durant tot el cap de setmana hi haurà portes obertes al celler.

A les sis de la tarda, a la Sala Municipal, el grup teatral La Forja de Collbató representarà l’obra “Aquí no paga ni Déu”, en un intercanvi cultural amb el grup escènic Illets d’Abrera.

També a les sis hi ha ball al Casal d’Avis.

Dimecres 15 de novembre

A les cinc de la tarda es farà una laboratori de lectura sobre “El món de la nit” a la Biblitoteca Josep Roca i Bros adreçat a infants de 5 a 9 anys. Requereix inscripció prèvia.

Dijous 16 de novembre

A les cinc de la tarda, al Casal de Joves, s’impartirà el taller “Comunicació no violenta”. L’activitat s’emmarca en el “Mes contra la violència de gènere” impulsat pel Departament de Dones i Igualtat de l’Ajuntament d’Abrera. Requereix d’inscripció prèvia que es pot formalitzar dilluns 13, dimarts 14 i dimecres 15 de dos quarts de deu a a dos quarts de dues a la seu de la Regidoria de Serveis Socials o al correu electrònic dones.igualtat@ajuntamentabrera.cat.

Fins el 24 de novembre

Es podrà visitar a la Casa de Cultura l’exposició “Fotos callejeras” de l’abrerenc Andrés Murillo, amb imatges de temàtica nocturna i paisatge de costa. L’horari d’obertura és de dilluns a divendres de cinc de la tarda a vuit del vespre.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...