Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Obres a l'Avinguda de Ca n'Amat

OBRES I SERVEIS

10/11/2017

Es realitzen obres d'asfaltat a l'avinguda de Ca n'Amat i els carrers Treball i Sagraments d'Abrera

Des del Departament d’Urbanisme, Obres i Serveis de l’Ajuntament d’Abrera, continuen les tasques d’asfaltats a diferents carrers del municipi. Ahir es van dur a terme les obres d’alfaltat a l’avinguda Ca n’Amat, el que va fer que durant bona part de la jornada el carrer Ter d’aquest barri fos de doble sentit de circulació. Val a dir que avui  la situació ja s’ha normalitzat.

D’altra banda, durant la jornada d'avui divendres, és previst que aquestes tasques d’asfaltat es realitzin al carrer Treball, al Polígon Industrial Sant Ermengol. Segons ha informat la Policia Local mentre durin els treballs es donarà pas alternatiu a través d’un desviament degudament senyalitzat. Es podrà sortir d’Abrera sense cap problema, el que no hi haurà és accés al municipi des d’aquest punt.

Finalment apuntar que demà dissabte és previst dur a terme obres d’asfaltat al carrer dels Sagraments, així com treballs de pintura viària a la segona fase del carrer Casamada que va fins a la plaça de la Creu.

Des de l’Ajuntament d’Abrera es prega als veïns que disculpin les molèsties que es puguin originar.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...