Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • cap d'any

AJUNTAMENT

9/11/2017

S'obre el concurs per oferir el servei de bar de les festes de cap d'any que es celebraran a Abrera

L'Ajuntament d'Abrera ha obert el concurs per concedir les llicències del servei de bar de les festes de cap d'any que es celebraran a Abrera:  la Festa de Cap d’Any Jove al Pavelló d'Esports Municipal i la Festa de Cap d’Any 80’s- 90’s al Gimnàs Municipal de l'Escola Francesc Platón i Sartí. Les bases per a la llicència d'ocupació temproal s'han publicat aquesta setmana i els interessats podran presentar la seva sol•licitud a la primera convocatòria del concurs, acompanyada de la documentació indicada a les bases, al Registre general de l’Ajuntament fins les dues del migdia del dijous 23 de novembre

La novetat d'aquest any és que la primera convocatòria està reservada per entitats inscrites al municipi d'Abrera i es poden presentar per gestionar les dues barres, però també poden optar només a portar una barra, o la de Cap d’Any o la dels 80. Entre totes les sol·licituds presentades per optar als serveis de bar es realitzarà un sorteig públic que s’informarà a tots els sol·licitants per extreure el nom de l’adjudicatari encarregat de gestionar els serveis de bar de cada activitat. Hi haurà una segona convocatòria, en el cas de quedar deserta la primera, reservada per persones jurídiques o empresaris individuals.

No és obligatori presentar-se per gestionar totes dues barres de bar. Les propostes s’han de presentar de forma individual, una proposta per cada barra, al registre general de l’Ajuntament d’Abrera, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), en un sobre tancat, acompanyades d’una instància on constin les dades de l’entitat o persona jurídica interessada. Es pot consultar tota la documentació referent a la convocatòria als documents adjunts a la part inferior d'aquesta pàgina.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...