Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda esports

AGENDA ESPORTIVA

10/11/2017

Consulta els enfrontaments que els equips abrerencs disputaran el cap de setmana del 11 i 12 de novembre

Als documents adjunts podeu consultar el calendari dels partits programats per aquest cap de setmana facilitats per les diferents entitats esportives d'Abrera.

A banda, destacar que diumenge dia 12 de novembre a la tarda el Pavelló d’Esports Municipal acollirà els entrenaments preparatoris de les seleccions comarcals de futbol sala del Baix Llobregat. Concretament, a les tres de la tarda entrenarà la selecció benjamí, a dos quarts de cinc la cadet femenina, i a les sis de juvenil femenina. Aquestes entrenaments formen part de la preparació per a la 7a edició dels Campionats Comarcals de futbol sala, als que participarà una àmplia representació de jugadors i jugadores de base d’arreu de Catalunya, i que es celebraran els dies 8 i 9 de desembre a Blanes. Per cert que dos jugados del Club Esporti Abrera Futsal han estat seleccionats per disputar aquest campionat: Adrià Gamero a la selecció aleví i Pau Moreno a la cadet. Tots dos també entrenaran aquest diumenge però ho faran a Olesa.

I també apuntar que l’equip de promeses del club abrerenc participarà diumenge al matí a la primera trobada Debutants Sala que es durà a terme al Pavelló Municipal de Sant Joan Despí.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...