Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Ajuntament d'Abrera

VAGA 8N

7/11/2017

L’Ajuntament d’Abrera decreta serveis mínims amb motiu de la vaga general del 8 de novembre de 2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera s'informade l’establiment de serveis mínims amb motiu de la vaga general convocada per aquest dimecres, 8 de novembre de 2017, per la Intersindical CSC.

Els departaments de l’Ajuntament que oferiran aquest dimecres serveis mínims per assegurar el seu funcionament són els següents:

Oficina d’Atenció Ciutadana: 3 persones.

Brigada Municipal: 2 persones del Servei d’Aigües Municipal.

Unitat de Recursos Humans: 1 persona.

Departament d’Intervenció: 2 persones.

Departament de Secretaria: 1 persona.

Ràdio Abrera: 1 persona.

Departament d’Urbanisme i Territori: 1 persona d’atenció al públic.

Departament de Serveis Socials: 1 persona d’atenció al públic.

Centre Aquàtic Municipal: 1 persona d’atenció al públic en cada torn de matí, tarda i nit. 1 socorrista en cada torn de matí i tarda i nit. 1 educador/a esportiu a la sala de fitness en cada torn de matí, migdia, tard i tarda/nit. 1 persona de manteniment en la cobertura de tot l’horari del centre. 1 persona de neteja (personal extern).

Biblioteca: 2 personesd’atenció al públic.

Departament de Promoció Econòmica: 1 persona d’atenció al públic.

Escola de Música: 2 persones.

Serveis Mínims del Departament de Treball de la Generalitat

També hi ha serveis mínims decretats pel Departament de Treball per a diferents serveis que també poden afectar els veïns i veïnes d’Abrera:

Al transport públic, el 33% del servei durant tot el dia als trens de Rodalies i Regionals i a Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya el 50% del servei en hores punta de dos quarts de set del matí a dos quarts de deu, i a la tarda de cinc a vuit, i el 25% a la resta.

Pel que fa als centres educatius, a l’escola bressol municipal hi haurà d’haver almenys un terç de la plantilla, i als centres d’educació infantil i primària, com a mínim un docent per cada sis aules.

En l’àmbit sanitari, als centre d’atenció primària, es garantirà l'assistència urgent dins l'horari habitual amb un mínim del 25% de la plantilla, als hospitals hi haurà funcionament habitual del servei d’urgències, unitats i tractaments especials, i s’haurà d’atendre l’activitat quirúrgica inajornable, i pel que fa al transport sanitari, s'haurà de garantir el servei per atendre totes les urgències sanitàries així com tractaments oncològics, de diálisis i de oxigenoterapia.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...