Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

AGENDA CULTURAL

3/11/2017

Descobreix quina és l'oferta d'activitats que s'han programat a Abrera del 3 al 9 de novembre

Dissabte 4 novembre

Durant tot el matí, a la Casa de Cultura, es dóna el tret de sortida al Mes de la Infància organitzat pel Departament d’Infància de l’Ajuntament d’Abrera amb motiu de la commemoració, el dia 20 de novembre, del Dia dels Drets dels Infants. Per això s’han programat les següents activitats:

10.00 h - 11.15 h  Taller de Taules de Llum

10.00 h - 11.15 h  Taller de Ioga en Família

11.15 h - 12.15 h  Presentació de la Regidoria d’Infància, animació de zumba amb Vive y Baila i piscolabis!

12.15 h - 13.45 h  Xerrada “La gestió emocional amb els infants” • Casa de Cultura

12.15 h - 13.30 h  Taller de Màgia en Família

12.15 h - 13.30 h  Taller de Taules de Llum

18.00 h - 19.00 h • Momo (versió lliure de Michael Ende) a càrrec de la companyia d’Anna Roca, al Gimnàs de l’Escola Ernest Lluch

Al Pavelló d’Esports Municipal es fa una nova sessió del curs de defensa personal femenina organitzat pel Departament de Dones i Igualtat de l’Ajuntament d’Abrera:

10.00 h – 13.00 h Grup de joves de 12 a 17 anys

16.00 h – 19.00 h Grup de dones majors de 18 anys.

Dissabte continuarà la festa de Halloween de l’Associació Veïns de Les Carpes al casal social del barri amb diferents activitats programades:

17.00h Flashmob i ball de disfresses infantil

17.30h Concurs de disfresses

19.00h Túnel del terror apte per a tots els públics.

A les cinc de la tarda obrirà les portes a la Casa de Cultura l’exposició “Fotos Callejeras” de l’abrerenc Andrés Murillo, que es podrà visitar fins el 24 de novembre.

A les sis de la tarda, a la Sala Municipal, hi haurà un espectacle de varietats a càrrec del grup de teatre del Casal d’Avis d’Esparreguera.

Diumenge 5 novembre

A les sis de la tarda hi haurà ball al Casal d’Avis.

A les set, en el marc del cicle Mística Música promogut per la Regidoria d’Acció Cultural i Patrimoni, a l’església de Sant Pere es podrà gaudir del concert de Luis Paniagua acompanyat de Manolo López del grup Möek.

A més apuntar que a partir de demà i fins el 24 de novembre es podrà visitar a la Casa de Cultura l’exposició “Fotos callejeras” de l’abrerenc Andrés Murillo, amb imatges de temàtica nocturna i paisatge de costa.

Dilluns 6 novembre

A dos quarts de set de la tarda, la sala d’actes de la Casa de Cultura acollirà la xerrada “Consells per cuidar la teva salut mental”, a càrrec de Marta Escorigüela, coordinadora de l’Associació per la Salut Mental del Baix Llobregat Nord, i Ana Guinaldo, psicòloga de l’entitat. L’activitat s’emmarca en els actes organitzats pels Departaments de Cultura i Serveis Socials de l’Ajuntament per commemorar el Mes de la Salut Mental.

Dimarts 7 novembre

A dos quarts d’onze del matí, es farà una nova sessió de ioga per a embarassades al Casa d’Avis. Les inscripcions es poden fer al mateix casal, al Casal de Joves a al departament de Serveis Socials.

Dijous 8 novembre

A les cinc de la tarda, a la Biblioteca Josep Roca i Bros es farà el conte per a nadons “A la voreta dels núvols”, a càrrec de la companyia Patawa adreçat a infants de 0 a 3 anys. Requereix d’inscripció prèvia.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...