Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • mossos d'esquadra recurs

SUCCESSOS

2/11/2017

A presó un home per robar amb violència i intimidació un telèfon mòbil a un menor a Abrera

Els Mossos d’Esquadra de Martorell han informat de la detenció, el passat dimecres 25 d’octubre a Martorell, d’un home de 33 anys, nacionalitat espanyola i veí de Sabadell, com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació d’un telèfon mòbil a un menor a Abrera.

La investigació es va iniciar el 20 d’octubre quan un menor, que es trobava just davant de l’estació d’Abrera, va patir el robatori per part d’un home del seu telèfon mòbil. L’autor del robatori s’hauria apropat a la víctima i amb intimidació li hauria sostret el terminal. Posteriorment la víctima, acompanyada del seu pare, va reconèixer fotogràficament sense cap mena de dubte l’autor dels fets. Així mateix els investigadors van comprovar les vendes a establiments de segona mà i van constatar que la persona reconeguda per la víctima hauria venut, el mateix dia del robatori, dos telèfons mòbils en un establiment de Martorell. A més, un dels dos terminals venuts constava a la base de dades policials com a sostret a Sabadell el 17 d’octubre.

El detingut, amb tres antecedents anteriors per fets similars i amb una ordre de detenció i ingrés a presó en vigor, va passar a disposició judicial i el jutge en funcions de guàrdia va decretar el seu ingrés a presó.

Incendi a Can Morral del Molí

D'altra banda, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat es van activar dimarts 31 d'octubre al vespre per un incendi de xemeneia en una masia d'Abrera. El foc es va declarar a un quart de nou del vespre a la masia Can Morral del Molí i va afectar principalment la xemeneia. Al cap d'una hora, a un quart de 10, els efectius van donar per apagat l'incendi i, mitja hora després, es van retirar del servei. Cap persona no va resultar ferida, segons les mateixes fonts.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...