Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Mercat Municipal

CONSUM

30/10/2017

Promoció Econòmica duu a terme una enquesta per estudiar els hàbits de consum dels veïns d'Abrera

Des del Departament de Promoció Econòmica i Comerç de l’Ajuntament d’Abrera es durà a terme una enquesta d’hàbits de compra al municipi, amb el suport de la Diputació de Barcelona,. A partir del dilluns dia 30 d'octubre es realitzaran 400 enquestes telefòniques a domicilis d’Abrera. L’objectiu és estudiar els hàbits de consum i compra dels veïns i veïnes d’Abrera i analitzar la situació del comerç al nostre municipi.

L’estudi permetrà conèixer quins són els hàbits de consum de la gent al municipi, i també dels que decideixen marxar fora per fer les seves compres, saber la motivació i poder corregir-la. També ha de permetre treballar conjuntament amb l'associació de comerciants i el Mercat Municipal d’Abrera per tal d'establir, una vegada fet l'anàlisis de la situació del comerç actual i els hàbits de compra, unes accions de promoció i animació conjunta.

Des del Departament de Promoció  Econòmica i Comerç de l’Ajuntament d’Abrera es fa una una crida a la col·laboració dels ciutadans perquè participin en aquestes enquestes, que realitzarà l’empresa MDK.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...