Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

AGENDA CULTURAL

27/10/2017

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera del 27 d'octubre al 3 de novembre

Divendres 27

Avui és el darrer dia per visitar a la Casa de Cultura l’exposició de pintura ‘Bodegones’ de l’artista abrerenca Aurora Escribano.

Dissabte 28

A les sis de la tarda, a la Sala Municipal, tindrà lloc un espectacle de varietats musicals a càrrec del Casal d’Avis d’Abrera.

Diumenge 29

A les sis hi haurà ball al Casal d’Avis.

A les set, a l’església de Sant Pere, tindrà lloc un nou concert en el marc del cicle Musíca’t impulsat pel Departament d’Acció Cultural i Patrimoni de l’Ajuntament. En aquesta ocasió, serà una gala lírica a càrrec de la soprano Anna Niebla i el baríton Pau Armengol, acompanyats al piano de Francesc Soler.

Dimarts 31

A tres quarts de cinc hi haurà contes infantils de la castanyada a la Biblioteca Josep Roca i Bros.

A les cinc l’Espai Jove i el Centre Obert celebren la castanyada de por al Centre Polivalent.

Al Casal Social de Les Carpes s’han programat diverses activitats: a les sis es farà una flashmob i una peque disco, a les set es farà l’activitat de truc o tracte i també també han organitzat un concurs de façanes terrorífiques.

Dimecres 1

A a les onze del matí l’Ajuntament d’Abrera farà la tradicional ofrena floral al cementiri de Can Singla d’Olesa de Montserrat, al monument dedicat a totes les víctimes de la guerra civil.

A les dotze del migdia, al cementiri d’Abrera es farà una altra ofrena floral i hi haurà els parlaments.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...