Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

19/10/2017

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera la setmana del 20 al 26 d'octubre

Divendres 20

La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Abrera, la Comissió de Reis i la Comissió de Patges han convocat per aquest divendres dia 20 d’octubre, a les vuit del vespre, l’habitual reunió de preparació de la Cavalcalda de Reis de l’any 2018. La trobada tindrà lloc a la sala de plens del consistori abrerenc.

Dissabte 21

La Regidoria d’Acció Cultural i Patrimoni de l’Ajuntament d’Abrera organitza la segona edició del Glops: càpsules escèniques. S’han programat tres propostes de quinze minuts de durada casdascuna que tindran lloc a punts insòlits d’Abrera a càrrec de l’actor Hèctor Joan que portarà el muntatge “Catalunya versus Espanya o el Procés tolkienià”, la Companyia Fills de la fusta que oferirà l’espectacle de titelles “Le Cafè-Concert”  i el duet format per Cristina Odina i Antonino López Campos que oferiran el concert “Moment d’anada i tornada”. El punt de trobada és a les set davant l’Ajuntament d’Abrera.

Diumenge 22

Durant tot el matí es celebrarà la 4a Mostra d’Entitats Socials d’Abrera a la plaça de Pau Casals, amb una vintena d’estands i diverses activitats i actuacions solidàries com ara activitats infantils, música i animació, una recollida d’aliments a benefici de Creu Roja i Càritas Abrera, viatges solidaris en cotxes clàssics a benefici de l’Associació Espanyola contra el Càncer, pinxos solidaris per recaptar fons per a les cases d’acollida de dones en situació de violència de gènere, donacions per a la campanya de refugiats de Creu Roja, i es podrà donar sang en una unitat mòbil del Banc de Sant i Teixits. A més, a l’escenari central:

- 11:00h hi haurà Zumba a càrrec de l’Associació Vive y Baila

- 11:40h es presentarà el projecte de refugiats al Líban de Mans Unides

- 12:00h es farà una roda d’homes contra la violència masclista a càrrec de l’Associació Abrera contra la Violència de Gènere.

- 12:30h el Grup Escènic Illets oferirà l’espectacle “Colors i Emocions”

- 13:00h hi haurà un nou concert de musica clàssica del cicle “Musica’t” a càrrec de la formació +Quartet.

Durant tot el matí es disputa la 7a pujada Doga Santa Maria de Vilalba-Ullastrell.

a les sis de la tarda, el grup TEI de Sant Feliu de Llobregat representarà a la Sala Municipal l’obra ER (actrius)” , que serà el primer dels muntatges de la Mostra de Teatre d’Abrera que s’allargarà fins el 3 de desembre, i que donarà la benvinguda a la reforma i millora de la Sala Municipal. Previ a l’espectacle s’explicarà la història de l'equipament amb l’objectiu de donar a conèixer les anècdotes i singularitats que la conformen.

També a les sis hi haurà ball al Casal d’Avis.

Dimecres 25

A les deu del matí es farà la segona prova de l’any de les sirenes d’avís de risc químic de la xarxa del Departament de Protecció Civil de la Generalitat.

De  tres a quatre de la tarda, des de la Regidoria de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme de l’Ajuntament d’Abrera s’ha programat un taller sobre al·lèrgens adreçat a empresaris de comerços i establiments de restauració d’Abrera. Tindrà lloc a les aules del departament, ubicades a la primera planta del Mercat Municipal d’Abrera.

A les sis de la tarda, a la Sala de Cultura tindrà lloc una nova xerrada del Cicle de Promoció de la Salut organitzada per l’Equip d’Atenció Primària d’Abrera amb la col•laboració de la Regidoria de Sanitat de l’Ajuntament. En aquesta ocasió, l’oncòloga de la Unitat de càncer de mama de l’Hospital de la Vall d’Hebron de Barcelona Meritxell Bellet, parlarà de “Càncer i salut òssia”.

També a les sis, des de la Regidoria d’Infància de l’Ajuntament d’Abrera s’ha programat un taller d’alimentació complementària per a nadons que tindrà lloc al Centre Polivalent.

Dijous 26

A les set de la tarda, l’auditori del Centre Polivalent acollirà un concert amb motiu del mes de la Salut Mental a càrrec de l’Orquestra de la Bona Sort.

Divendres 27

Fins divendres dia 27 d’octubre es podrà visitar a la Casa de Cultura l’exposició de pintura ‘Bodegones’ de l’artista abrerenca Aurora Escribano.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...