Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Ple Municipal juliol 2017

AJUNTAMENT

27/9/2017

S'ajorna el ple de l'Ajuntament d'Abrera i es celebrarà el proper dijous 5 d'octubre a les 19h

El ple ordinari del mes de setembre, convocat inicialment per aquest dijous 28 de setembre a les 19h, ha estat ajornat i es celebrarà el proper dijous 5 d’octubre. Davant el complex i delicat context polític que es viu a Catalunya, amb motiu de la convocatòria, per part del Govern de la Generalitat, d’un referèndum d’autodeterminació per al proper 1 d’octubre, amb la frontal oposició per part del govern de l’Estat espanyol, la qual cosa ha provocat registres en institucions de la Generalitat i en entitats locals i detencions de càrrecs públics i tècnics per part de la Guàrdia Civil, aquest dimecres 27 de setembre s'ha celebrat una sessió extraordinària i urgent de la Junta de Portaveus del consistori abrerenc, a la que s'han exposat i debatut els motius que aconsellen l’ajornament del ple, i des de l’equip de govern municipal s'ha considerat aconsellable suspendre el ple i ajornar-lo fins dijous de la setmana vinent.

Pel que fa a l’odre del dia de la sessió, es mantindrà el mateix amb els següents punts a l’ordre del dia:

I.- PART DISPOSITIVA

1r PUNT. Acta del Ple ordinari celebrat el 20.07.17

2n PUNT. Ratificació dissolució de la Fundació Privada per a la Integració laboral (FIL)

3r PUNT. Aprovació definitiva de l’Ordenança municipal de civisme i convivència ciutadana, i del Reglament de prestacions substitutòries i de mesures alternatives educatives a la sanció per l’ordenança de civisme i convivència ciutadana de la vila d’Abrera .

4t PUNT. Aprovació Compte general 2016

5è PUNT. Aprovació de les característiques del lloc de treball de tresoreria.

6è PUNT. Moció del Grup Municipal de Ciutadans (C’s) de rebuig als atacs violents i efectes de la turismefòbia

7è PUNT. Moció del Grup Municipal de Ciutadans (C’s) en defensa dels funcionaris i treballadors públics municipals

8è PUNT. Moció del Grup Municipal de Ciutadans (C’s) per a la creació del Consell Local de Seguretat Ciutadana i elaboració del Pla Local de Seguretat Ciutadana

9è PUNT. Moció del Grup Municipal de Ciutadans (C’s) per adaptar els parcs infantils per a infants amb diversitat funcional

10è PUNT. Moció del Grup Municipal Alternativa d’Abrera (Ad’A) relativa al transport públic i interurbà a Abrera

11è PUNT. Urgències

II.- CONTROL DE GOVERN

12è PUNT. Donar compte de la relació de Decrets de juliol i agost de 2017;i de la relació d’acords de Junta de Govern Local de juliol de 2017

13è PUNT. Donar compte al Ple de la informació pressupostària i moviments de la tresoreria del 2n trimestre de 2017 i dels informes Trimestrals Morositat 2n trimestre’17

14è PUNT. Precs i preguntes

15è PUNT. Prendre coneixement renúncia càrrec electe.

El ple, a Ràdio Abrera

Com sempre, la retransmissió del ple es podrà seguir en directe a través de Ràdio Abrera, al 107.9FM, a internet a través de l'emissió on line en aquesta pàgina, i també a través de la nostra aplicació per a mòbils i tauletes disponible de forma gratuïta per a sistemes Android i Ios.

Serà el proper dijous 5 d'octubre a les 19h.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...