Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

22/9/2017

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera la setmana del 22 al 29 de setembre

Divendres 22

A dos quarts de set, RisiAnimacions explicarà a la Biblioteca Josep Roca i Bros el conte infantil “El peix koi: entenem l’Alzheimer”, en el marc dels actes per commemorar el Dia Mundial de l’Alzheimer.

Dissabte 23

La Parròquia de Sant Pere d’Abrera ha organitza diversos actes amb motiu de la visita de la Verge de Fàtima, que serà rebuda a dos quarts de set a la plaça de la Creu on s’iniciarà una processió fins a la plaça de l’Església. Els actes finalitzaran amb una pregària-concert a les nou a l’Església de Sant Pere.

De dos quarts de set de la tarda a dos quarts de nou del vespre l’Associació Cultural de Ball de Saló Pas a Pas organitza una jornada de portes obertes al gimnàs de l’escola Francesc Platón Sartí amb demostració de balls de saló i caribenys.

A les nou del vespre, el marc del Setembre Musical de 2017, la formació de música celta Slàinte actuarà a la Casa de Cultura.

Diumenge 24

A les sis de la tarda hi ha ball al Casal d’Avis d’Abrera

Dilluns 25

En el marc de la Setmana de la Gent Gran, al Casal d’Avis, a les onze la cantant i músico-terapeuta Tànit Navarro impartirà un taller de veu, i a les cinc es farà una xerrada sobre alimentació saludable, a càrrec de la Diputació de Barcelona.

A les dotze del migdia al Pavelló d’Esports Municipal, l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’IES Voltrera organitza jornada sobre l’acós escolar adreçada a tots els alumnes i professors del centre. S’emmarca en la campanya contra l’acós escolar “Sebuscanvalientes” que compta amb la participació de l’actor i cantant Juan Manuel Montilla "El Langui" i l’exjugador de bàsquet Inaki Zubizarreta.

A les quatre de la tarda es presentarà al Casal d’Avis el Grup de Suport d’Ajuda Mútua impulsat pel Departament de Serveis Socials de l’Ajuntament d’Abrera.

Dimarts 26

En el marc de la Setmana de la Gent Gran, al Casal d’Avis, a les onze la naturòpata i quiromassatgista Pepi Navarro impartirà un taller de meditació.

Dimecres 27

En el marc de la Setmana de la Gent Gran, al Casal d’Avis,a les cinc de la tarda s’impartirà un taller sobre Claus per millorar la motivació a la maduresa, a càrrec de terapeuta gestàltic José Serrano.

En el marc de les activitats engegades per la Regidoria d’Infància de l’Ajuntament, a les sis de la tarda es farà un taller teòric i pràctic sobre primers auxilis infantils al Centre Polivalent.

A dos quarts de set, a la Biblioteca Josep Roca i Bros es presentarà el projecte “Llegir el teatre”.

Dijous 28

En el marc de la Setmana de la Gent Gran, al Casal d’Avis, a les onze es farà un taller de bollywood a càrrec de Sweet India, i a les cinc s’oferirà la xerrada “Fem d’avis” a càrrec de la psicòloga i terapeuta Èlia.

Divendres 29

En el marc de la Setmana de la Gent Gran, al Casal d’Avis, a les sis de la tarda la naturòpata i quiromassatgista Pepi Navarro impartirà el taller “Despertem els sentits”.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...