Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

AGENDA CULTURAL

14/9/2017

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera la setmana del 15 al 22 de setembre

Dissabte 16

De cinc de la tarda a nou del vespre el Parc de Can Morral acull la tretzena edició de la Fira d’Entitats Esportives d’Abrera amb activitats lúdico-esportives per a grans i petits, animació a càrrec de #BigFriday, els estands de les entitats, i el lliurament dels Premis de l’Esport Local als esportistes més destacats de la temporada.

Fira entitats esportives 2017 cartellFira entitats esportives 2017 premiats

A les nou del vespre es donarà el tret de sortida al Setembre Musical 2017 amb el concert del grup Moëk a l’Hort de la Parròquia. En cas de pluja l'activitat es traslladarà a la Casa de Cultura.

Setembre musical 2017 moek

Diumenge 17

A les set de la tarda hi haurà ballada de sardanes a càrrec de la Cobla Ciutat de Manresa a la Plaça de Rafael Casanova. En cas de pluja l’activitat es traslladarà a la Casa de Cultura.

Dilluns 18

Del 18 al 22 de setembre, al Casal d'Avis, es podran formalitzar les inscripcions per a les diverses activitats que tindran lloc a Abrera del 25 de setembre a l’1 d’octubre, en el marc de la Setmana de la Gent Gran. Entre d'altres, hi ha tallers de veu, meditació, motivació, bollywood, reiki o la caminada de la gent gran que tindrà lloc el diumenge 1 d’octubre al matí.

Setmana gent gran 2017 activitats

Dimecres 20

A a les sis de la tarda a la Biblioteca Josep Roca i Bros, es reunirà a la Casa de Cultura el Club de lectura d’adults, amb la moderació de Silvia Llorente per comenatar el llibre “Mi vida querida” d’Alice Munro.

Dijous 21

A les cinc i a tres quarts de sis, a la Biblioteca Josep Roca i Bros s’explicarà el conte per a nadons d’1 a 3 anys “La medusa perduda” amb Eva González.

Divendres 22

A dos quarts de sis de la tarda, en el marc dels actes per commemorar el Dia Mundial de l’Alzehimer, la companyia Risi Animaciones explicarà el conte infantil “El peix koi” a la Biblioteca Josep Roca i Bros.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...