Logotip Ràdio Abrera 107.9FM

• Img 4534

OBRES

23/8/2017

La propera setmana comencen diverses obres de millora a la via pública al nucli urbà d'Abrera

Durant les properes setmanes, des de l’Ajuntament d’Abrera es durant a terme una sèrie de millores a la via pública que es previst que s'iniciin el proper dilluns 28 d'agost.

Una de les millores consistirà en l’adequació de l’entrada al carrer Manresa, al seu creuament amb la Rambla Torrentet. En aquest punt, es construirán tres illetes amb l’objectiu de limitar l’entrada a vehicles de gran tonatge en aquest tram del carrer. Mentre durin les obres no es tallarà el pas de vehicles a les vies afecades, però demanem als usuaris que extremin la seva precaución, ja que hi haurà operaris i maquinària treballant a la zona.

D’altra banda, es crearan quatre passos de vianants nous, habilitant la vorera per al pas de persones amb mobilitat reduïda, que s’ubicaran als següents punts:

• Passeig de l’Església
  • Carrer Josep Tarradellas
  • Carrer Casamada
  • Plaça de la Constitució

Segons ha apuntat el regidor d'urbanisme i mobilitat, Albert Roca, "amb aquestes actuacions, millorarem punts del nostre municipi amb l’objectiu d’assolir una major mobilitat per als desplaçaments, tant per als vehicles pel que fa a la circulació, com pels vianants que transiten per la via pública, així com la seva seguretat". La durada de prevista de les actuacions és d'aproximadament unes tres setmanes.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...