Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Cartell Festa Fi d'Estiu d'Abrera.

JOVENTUT

10/8/2017

La regidoria de Joventut de l'Ajuntament i #Bigfriday presenten la tercera Festa Fi d’Estiu d’Abrera

La tercera Festa Fi d'Estiu ja és aquí! Des de la regidoria de Joventut de l’Ajuntament, amb la col·laboració i suport de l’equip de Bigfriday han treballat en la preparació de la tercera Festa Fi d’Estiu d’Abrera. En aquesta ocasió tindrà lloc el proper dissabte 9 de setembre de dos quarts de sis de la tarda a dos quarts de dues de la matinada a la plaça de Pau Casals, on es tornarà a fer el festival holi acompanyat del ja més que conegut #BigFestival.

Les bosses de pols de colors es vendran el mateix dia a la mateixa plaça tot i que les mil primeres seran gratuïtes. A més hi ha programades diferents sorpreses per als assistents. No us ho podeu perdre!

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...